tisdag 12 augusti 2008

Bara borta..

skrev ett långt inlägg tidigare idag.. om lägenheten, om huset, om fantastiska grannar.. blabla.. sen blev det "sidan kan inte visas"   och allt försvann.. typiskt..

Jag är iallafall kvitt lägenheten nu, slipper tänka mera på den, for dit direkt efter jobbet och städade klart, tjejen kom precis när jag var på väg ut, hon hade bråttom att flytta in.. :)

Efter det har jag inte hunnit göra så mycket känns det som.. lagt primer runt avloppet i duschen i källaren, ska på med gummifärg när det torkat.. så har jag satt upp gardinstänger och gardiner i två rum.. mer än så ha det inte hänt.. det tar tid.. det är bara att ha tålamod..

I morgon är det jobb som gäller på förmiddagen. På eftermiddagen ska vi sätta in spis och fläkt och jag måste ta itu med det jag inte hunnit idag, alltså fixa skrivbordet och få i ordning på mitt kontor, det är inte långt kvar till skolan börjar och jag måste se till att allting funkar tills dess, viktigt..

Fy attan vad det har ringt i telefon sen jag kopplade in den tidigare idag, telefonförsäljare och annat löst folk.. riktigt jobbigt när man har fullt upp ändå..

Nej, nu ska det borras lite mera i väggen och sen lär jag ner till mamma och pappa och låna duschen igen.. ska bli skönt när vi fått ordning på våran i källaren..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar