torsdag 28 augusti 2008

BraBra

Det har i stort sett varit en bra dag idag.. sov alldeles för länge då Tjabo satt tyst i buren och inte väckte mig.. lite synd.. menmen.. Hann alltså inte göra något på förmiddagen för den sov jag bort.. Sen for jag hem till mor och far och lånade duschen.. förhoppningsvis kan jag använda min egen i morgon kväll... håll tummen!

Efter det for jag till jobbet, avverkade en hel del papper som blivit lagda på hög.. räkningarna bara rullade iväg.. synd för de som får dem, bra för oss på Dahl... Att Ahlsells har öppnat i Sandviken verkar inte göra mycket för oss, vi säljer ändå bra.. brabra.. :) 

Sen då.. for och storhandlade på väg hem.. så, mina pengar rullade iväg.. huaa.. hem, lagade mat, åt mat, gjorde rent i Tjabos bur och vattnade en massa blommor.. och nu sitter jag här, helt slut... var det nån som sa att man ska ta det lugnt när man är sjuk? hmm.. 

Ja, det var min dag det.. inte en enda gnutta plugg har det blivit, det tycker jag är tråkigt, hade sett fram emot det.. men det hinns med i morgon.. så jag får se fram emot det istället.. 

Återkommer.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar