tisdag 19 augusti 2008

Bilder, Före och efter..

Nu har det gått 18 dagar sen vi började rusta.. Vi har kommit en bra bit på vägen lär jag säga efter att ha tittat på alla bilder som tagits under tiden..

Köket före..

köket nu..

Sovrummet före:

Sovrummet nu..

Mitt kontor då..

Mm. mitt rosa rum blir bara mer och mer rosa för varje dag.. fint! :)

Lite förändring blir det.. undrar när allt är klart.. haha.. aldrig.. ;)

Just nu pågår projekt i badrum, garage och kök.. Sen är vi nog klara för i år.. hoppashoppas... :)

Och ja, jag vet, fönsterna är tvärskitiga... ska ta tag i det, brukar ju normalt ingå i flyttstädning att de gör det, och de gjorde det, men så där bra blev det.. hmm.. karlar! :)

Näe, kanske jag ska gå å hjälpa Alec att måla i köket, den nya kylen är mycket lägre än den gamla, så är en del som måste snyggas till där..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar