tisdag 19 augusti 2008

Otur..

Mitt i allt uppackande (Ja, vi håller på än..) tog jag med Tjabo ut för att han skulle få roa sig lite..

Satte upp honom i favoritträdet utanför.. vände ryggen till för att slänga lite sopor.. och när jag kommer tillbaka ett ögonblick senare har han klättrat så högt att har var långt utom räckhåll.. tack för det.. Jag som hade fullt upp inne fick ägna en timme åt att rensa bort ogräs från grusgången. haha, men det ska ju göras det med.. :)

Nu har jag äntligen kunnat koppla in bredbandet, så nu slipper jag sitta vid mobila bredbandet så fort jag ska ut på nätet.. skönt.. fast, mobila bredband var över förväntan, kanonbra!

Ja, så nu kan jag lägga upp lite bilder igen.. ska snart fixa fram bilderna från olyckan i början av sommaren..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar