måndag 11 augusti 2008

Saker försvinner...

Jag blir galen!

Att saker brukar kunna tappas bort under flytt är inget nytt.. Men nycklarna? Va? De nycklar jag använt varje dag, alla nycklar.. till bilen, huset, lägenheten.. allt! jag blir tokig!

Måste ha lagt dem i en kartong i samband med att vi plockade det sista ur lägenheten i går.. men vilken? hmm..

Hemtelefon är också borta..

---

kaffepaus igen.. har satt upp väv bakom hålet i köket, hålet som snart ska fyllas med spis och fläkt... eftersom det är en fläktkåpa som ska upp kommer ju en del av väggen och taket att synas.. aja..

Har plockat och grejat sen jag vaknade.. det går bra.. svårt bara att veta vart jag ska börja.. och i vilken ordning allt ska göras..

Nu läggs fokus på att hitta nycklar och hemtelefon...

Senare idag bär det iväg mot IKEA för att införskaffa nya gardinstänger och annat som behövs..

Nej, full fart..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar