lördag 23 augusti 2008

Bänkpress..

Första passet på över en månad.. Ja, vad ska man säga, det märks ju att det inte blitt nått pass på en månad.. jösses.. Undrar hur lång tid det tar att komma tillbaka? Och hur lång tid det kommer att ta för mig att ta mig till de vikter jag var på i slutet av januari i år..

Så, träning vid elva till halv ett, handla mat på väg hem, laga mat - lasange *2.. och nu sitter jag här med kaffekoppen bredvid mig som vanligt.. mm..

Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med resten av dagen. Kanske ska måla lite på min vägg... ? :)

Alec höll på å städa när jag kom hem, vart aningen chockad, visste inte vad jag skulle säga.. haha.. det händer bara inte att han städar.. vet inte vad som flugit i honom, kanske han ätit en av svamparna utanför? .. just de, jag ska försöka döda dem... ikväll.. muahaha!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar