måndag 5 januari 2009

Blandaren..

Dagen har rullat på.. i förmiddags blev det en hel del pluggande och sittande i telefonkö.. har pratat med en massa folk, mer om det senare..

Den här började jag på i morse.. mycket jobb kvar, men det är ju en bra början iallafall..

Sen då, in till sjukhuset i vanlig ordning.. min ordinarie läkare var ledig idag, inte så bra... så nu vet jag inte hur det blir med vaccinet mot gräs... men det visar sig kanske nästa vecka...

Den här doktorn idag då.. helt ofokuserad.. gillar inte när de roterar nålen när de redan satt den i armen på mig.. äckligt ju.. lär ju förså att de lär sitta stilla.. hua! Vart tokröd och svullen direkt.. har inte hänt förut, brukar alltid vara värst dagen efter...

Jaja, nu ska jag fortsätta rita på blandaren....

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar