fredag 23 januari 2009

Vilken fredag..

Vid lunch åkte jag till grannbyn för att hämta mitt däck till bilen som jag lämnade in på däckverkstaden igår.. När jag kom dit möttes jag av ett olagat däck och orden att det inte går att laga.. ssuuuck!

For hem till pappa och körde in bilen i garaget för att byta plats på reservdäcket, det får sitta bak, då kan jag köra så tills det är dags för sommardäcken...

Platschefen ringde nu på eftermiddagen och sa att jag kunde vara ledig i helgen, sköönt!

Sen ringde hans chef, min stora chef då.. pratade lite om min anställning, vi skriver papper och gör allt klart den 2/2, kvällen efter min första dag på jobbet ska vi ha möte och skriva papper.. göra klart allt med fördelning av arbetsuppgifter och sånt, kändes toppen, har varit lite skraj för att jag kommer att få göra allt jobb själv.. men det blir nog bra det där.. Så ville han även att jag skulle följa med på KickOff i Rättvik i början av mars.. den 6-7..

Jag har verkligen börjat tvivla på att det kommer att funka att plugga och jobba samtidigt.. Det krockade direkt.. jag har tenta den 6 mars, samma dag som kickoffen...

Ska avvakta lite och se hur det hela artar sig, men som det ser ut nu blir det bara en kurs för mig i vår.. och det får bli CAD- dels för att det är en liten kurs som går på kvartsfart, och dels för att det ju är så otroligt roligt att Cadda...

Nu har jag laddat upp inför kvällens träning.. ska ner till garaget klockan 6.. blir intressant att se hur det går, 8 dagar kvar till tävling..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar