söndag 25 januari 2009

Växellådsolja i trappan..

Ja, min söndag har då varit bra, bara bra.. :)

Snöskottning, sanering av duschen i källaren, matlagning och träning... Så har jag suttit i passagerarsätet i en Corvette för första gången.. trevligt..

Den där oljan i trappan slapp jag ta reda på iallafall, tyckte väl att det inte var mitt jobb att skura upp växellådsolja där.. näe.. tur den inte var använd, inte så trevlig lukt på sånt..

Måndag i morgon, ska plugga lite lagom, har ju en tenta på fredag... å i slutet av veckan får jag resultatet från tentan i underhållsteknik, väntar ivrigt på det! :) Annars ser det ut att bli en lugn vecka..

Nu ska jag försöka sova, får la se hur det går, tre grabbar i källarn, de väsnas rätt bra, en på bas, en på gura och den tredje på trummor.. ja, ni kan ju tänka er hur det låter.. HÖGT!

Godnatt!

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar