fredag 23 januari 2009

Rekord..

Så var dagens springtur avklarad..

Det är grymt kul det där med att springa, har jag varit envis med mina promenader, men löpning är bra mycket roligare, kanske för att man kan mäta sina resultat på ett helt annat sätt..

Nu är jag ivrig varje gång att få se resultatet, för det blir bättre för varje gång, och det är inte lite..

Just nu är det inte så att jag mäter hur lång tid en speciell sträcka tar, jag kollar hur länge jag orkar springa utan att behöva stanna och och promenera resten av biten hem..

Första gången jag testade så kom jag ungefär 3/4 av rundan, sen vart jag tvungen att gå.. Nu springer jag 9/10 av samma sträcka.. nästa gång klarar jag hela.. skitroligt! Det är en stor skillnad, och jag har inte sprungit så länge.. två veckor ungefär.. och inte varje dag så klart..

Nu blir det frukost och sen en dusch innan jag sätter igång med dagens bestyr..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar