fredag 16 januari 2009

St: Paula

Vilken skön dag jag haft idag..

For in till Sandviken och gjorde ett besök på Bernö, hittade dock inte de blommor jag ville ha, jag vill testa St; Paula.. har aldrig haft såna, å de är bra söta, å blommar lääääänge.. ja, om man nu kan med dem...

Var in på blomsterhandeln här på byn, och där hade det.. så jag köpte två olika sorter, sen fick jag en annan av mamma senare på kvällen.. såå, nu har jag planterat om, tagit bladstickligar och delat.. Så i stället för tre har jag nu fem färdiga och sex stycken sticklingar.. får se hur det går..

Annars då, lagat mat... öh... ja... har inte gjort så mycket mer idag... jag är ju ledig... :)

Chefen ringde och sa att jag inte behövde jobba i helgen heller... sanlöst, har inte och kommer inte att jobba på hela veckan.. otroligt... men skönt! :) Tentaveckor är till för att vara ledig... ja, efter tentan då.. :)

JA, så en hel dag har gått och jag har bara lullat omkring och haft det bra.. :)

Min tå gör riktigt ont! Inga springturer ens.. får inte riktigt på mig mina skor.... det gör mig lite trött.. faktiskt.. Vikten är ändå på nergång,,,, det är bra..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar