tisdag 13 januari 2009

Dåligt med tid...

Igår var en riktigt bra dag..

Tapetserade ju hallen, så när jag hade tre garderobsdörrar kvar tog klistret slut.. grr! Men det som hann göras vart mycket bra faktiskt! :) Har en före-efter bild men hittar inte kameran nu...

Träning vart det igår kväll också, rygg och mage, ett kort men intensivt pass...

Hade gärna dragit ut på en springtur nu men jag tror inte mina fötter tillåter det.. slut på skavsårsplåster så jag får inte ens på mig skorna... hmm.. kanske får bli en sväng ikväll istället..

Nu ska jag snart ringa chefen och säga att de får klara sig utan mig idag, har en tenta att plugga till och det är ont om tid, vilket innebär att det blir idiotpluggande idag... mjaa...

Ja, bara å sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar