onsdag 21 januari 2009

Så funkar det...

Ja nu fungerar bloggen igen..

Har börjat med pluggandet, var galet trött i morse och kom inte ur sängen fören vid åtta.. Blir lätt så när jag jobbar till sent på kvällen, sen när jag väl kommer hem så tar det en stund att varva ner och klockan hinner bli midnatt innan jag somnar...

Planerna idag är få men tidskrävande.. Ska tokplugga, men tyvärr går det inte som jag vill idag, bara krånglar, programmet har hängt sig ett antal gånger bara nu på morgonen, datorn orkar inte göra analyser på stora saker.. och en utslagstratt var tydligen för stor...

Senare idag kommer pappa hem från Forsmark så då blir det träning och byte av däck på bilen, för ja, jag åker fortfarande omkring med reservdäcket.... inte bra..

Faktiskt inte alls bra, igår när jag var på väg hem från jobbet fick jag lite problem, skulle upp för en lite brant backe, tog tvärstopp och bara slirade.. försökte smyga upp, men det gick inte heller... så, backa ner var det enda jag kunde göra.. men det funkade inte heller, bara hasade, så jag hamnade på tvären i backen... trevligt... skitbacke! Hem kom jag iallafall, efter lite krångel..

Nej, nu ska jag fortsätta mina studier..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar