torsdag 8 januari 2009

Framtiden något säkrad...

Jag vart ju erbjuden fast jobb hos företaget jag arbetar på nu.. har ju iallafall varit där i ett år och jobbat på timme.. men nu den 2/2 skulle jag då börja heltid, 7-16... Min timanställning förlängdes från 31/12 till sista januari.. men anställningsavtalet för heltidstjänsten har jag inte sett röken av... Det gör mig så klart lite nervös, lite trött och lite.. ja, jag vet inte...

Jo, så eftersom jag inte riktigt vet hur det kommer att bli kände jag att jag måste iallafall säkra ekonomin något någon månad till.. nu har jag sökt två kurser till på högskolan.. Husbyggnadsteknik och Parametrisk solidmodellering.. två kurser som jag väldigt gärna skulle vilja läsa.. De två kurserna utgör en heltid.. å det  är ju bra..

Sen får vi välan se hur det blir med jobb.. förhoppningsvis får jag tag på något CAD-jobb snart.. antingen via något företag eller från mitt egna företag.. spelar ingen roll, bara jag får Cadda... :)

Näääee, kanske dags att sätta lite fart..

Sotarn gillade iallafall våran hembyggda vedspis med skorsten och den blev godkänd... brabra..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar