onsdag 14 januari 2009

Tappar tån!!

Bläääööö!! Jag mår illa!

Har suttit här i princip hela dagen med hörlurarna på och lyssnar på föreläsningar.. tenta i morgon ju..

Jo, så är det ju galet tråkigt att bara sitta och lyssna, skulle klippa naglarna på tårna tänkte jag.. roar mig lite. haha.. ja, men så upptäckte jag ju att jag håller på att tappa nageln på ena stortån.. vad i hela friden!? Räcker det inte med att jag har fyra skavsår på den foten?

Måste ha slagit den lite när jag trillade i trappen här om dagen, sprang och bröt strömmen stup i kvarten när jag tapetserade, hade lite bråttom... snubblade.... jaja...eller... ajaj vart det.... Gggaaaaah!

Går det att tejpa fast den? Kan man tappa nageln fast den inte är blå och trasig? Eller kan det vara så att jag bara slagit upp den som tusan?

Ihh, jag får rysningar! Tror jag ska gå och kräkas lite... ja..

spy en skvätt och sen tillbaka till föreläsningar, men först ska jag dra ett varv eltape runt tån.. eller som bror min sa.. Heltape... han trodde det hette så, för allt vart helt när man använde eltape... tror han upptäckte sitt fel vid 10.. 12.... :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar