lördag 17 januari 2009

Konstig helg..

Jag har inte ett fullproppat schema, det känns riktigt skumt!

Det enda jag ska göra idag är att träna, tvätta och städa... inge jobb, inge skola... iallafall inget som det är bråttom med.. så, fram till nästa tenta ska jag nog bara plugga 7-16 vardagar.. skönt! Så när det blir helg är det bara att släppa allt och ta det lugnt..

Känns också jätteskumt att inte behöva åka till jobbet i morgon, har ju jobbat varje söndag sen i somras... men sköööönt!

Inte lång tid kvar tills jag går in på heltid... 7 till 16.. kommer smälla av.. undrar hur länge jag står ut innan jag klättrar på väggarna? två veckor tippar jag på... Men vi får väl se...

Nu ska jag snart åka ner till garaget och köra ett bänkpass...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar