torsdag 15 januari 2009

Tentan..

Nu är jag hemma igen..

Åkte ju tidigt i morse, kom ändå dit precis i tid.. kunde ju inte köra om nå, har ett sommardäck fram, reservdäcket.. så jag fick snällt ligga där bakom lastbilar och sånt.. det tog sin tid..

Tentan då, gick mycket bra, vart precis såna frågor jag hade förväntat mig att det skulle bli, nu hoppas jag på minst en 4a i betyg.. tror inte jag får fullt en femma, men man kan ju alltid hoppas.. :)

Gick fort också, en timme tog det och glad är jag för det, för efter tjugo minuter började nästan tokrinna på mig.. någon som varit in i ett stall eller en ladugård innan de åkte till skolan, det i kombination med att jag glömde ta min medicin i morse är ju ingen höjdare, hela dagen förstörd.. nu ligger jag på soffan och nyser en gång var femte minut..

På väg hem så ringde chefen, brukar aldrig vara några trevliga samtal från honom, bara tjat och gnäll... men idag så, så otroligt passande, han ringde och sa att jag kunde ändra mina planer för kvällen, det hade inte kommit så mycket grejer med lastbilen idag så det som kommit hade de redan packat upp... Fantastiskt!

Så, nu kan jag ligga här och snora och njuta över att en kurs är avslutad, om jag nu inte, mot förmodan, skulle bli underkänd på tentan.. men jag tror att den risken är mycket liten..  :)

Så i morgon är det bara att sätta fart och plugga till nästa tenta och fixa den stora inlämningsuppgiften..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar