lördag 24 januari 2009

Underbart!!

Snart har lördagen passerat, jag väntar bara på att klockan ska rulla på lite till så jag får slänga mig på soffan och bara.. bara ligga där och glo.. det ska jag göra, hela kvällen..

För, det är vilodag, jag har inget speciellt jag ska göra med skolan, jag ska inte jobba i helgen, jag är alltså helt ledig! Underbart skönt!

Ägnade förmiddagen åt att bekämpa en dum fil på datorn, tror den var smittad med nått, jätteknepigt vart det och lite nervös blev jag att jag skulle behöva göra en systemåterställning, säkerthetskopiering? Kanske jag ska börja med det också.. Med tanke på att jag har relativt mycket viktiga saker i datorn så kan det vara bra.. förut spelade det ju inte så stor roll, det var väl bilderna då.. men nu är jag gräsligt rädd om mina ritningar... hua!

Ska fixa det i veckan, köpa på mig en massa USB-minnen också.. :)

När jag väl var klar med datakrånglet så planterade jag om en massa blommor, alltid roligt.. satte upp lite amplar i ett fönster också... fint! :)

Annars då.. tävling om en vecka, laddningen går bra, kroppen mår bra, jag är laddad..

Jaja, svammel..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar