söndag 11 januari 2009

Borta...

Väven i hallen är nu borta och ersatt av spackel... har slipat och dammsugit väggarna... i morgon är det bara att sätta igång med tapetseringen... jag som skulle hålla på med förarbetet ända fram till tentan på torsdag.. men det var lättjobbat.. brabra!

I morgon ska jag upp tidigt, ställa fram tapetseringsbordet och lägga iordning tapeterna, sen så fort det börjar ljusna ute blir det en springtur... ja, det var faktiskt skönt att springa.. så jag fortsätter med det.. Sen när jag är tillbaka ska jag slå igång en föreläsning som jag tänkte lyssna på medan jag pysslar i hallen.. vore bra om jag kan koncentrera mig på två saker samtidigt.. då blir det ju effektivt och bra..

Så ska jag hinna ner till Maskinservice på byn och kolla om de kan fixa mitt däck.. hrm.. det har blitt ett hål i det.. eeehh.. offroadkörning är intebra... inte bra alls! haha, trodde det bara blitt ett litet märke i fälgen, men så vart det inte.. hehe.. jaja, det blir nog bra det där.. :) Kan de fixa traktorer på maskinservice så lär de ju kunna fixa en liten punktering på en Gul Dieselbil å... jajemen..

Nä, attan vad jag är trött, ska studsa ner i sängen nu..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar