onsdag 7 januari 2009

En helt vanlig vardag....

Mitt i veckan....

Trots att det är ett helt nytt år så är alla dagarna precis lika som dagarna för några veckor sen.. inget nytt alls... plugga, jobba och träna... hua!

Så, idag ska jag skriva rapporten, lär inte bli så svårt för nu är jag förberedd, har läst en massa om underhåll.. TPU/TPM och TAK.. 5S.. Operatörsunderhåll... blablabla.. Så det ska bara printas ner..

Sen ska jag väl försöka få ordning på utslagstratten som ska sitta under blandaren också..

Ja, senare är det ju träning då.. Passet igår gick riktigt bra, ett sånt där skönt pass.. Biceps, baksida axlar och rygg blev det..

Så fort kroppen har vaknat till liv lite mera måste jag bära in ved också.. tar tio IKEA-kassar i taget, räcker i en vecka ungefär.. beroende på hur kallt det är givetvis...

Ja, nu sjunker jag ner i skolböckerna en stund..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar