lördag 10 januari 2009

En springtur..

Tog en riktigt lång skön sovmorgon idag.. vaknade halv tio.. underbart skönt!

Satt mig här och vaknade till lite och sen drog jag ut på en springtur.. var meningen att det skulle bli en skön promenad, men jag hann inte ens komma halvvägs fören skavsåren ploppade upp, en efter en spred de sig över hela fötterna.. så, jag kände att jag ville hem så fort som möjligt.. och den rundan jag går så finns det inga genvägar hem, halvvägs är längst bort.. jo, så jag började jogga för att snabba på det hela.. den joggen slutade med spurt... bråttom fick jag.. kastade skorna när jag kom innanför dörren... blir till att införskaffa skavsårsplåster idag, så jag kan gå in de där skorna någon gång..

Nu blir det mat och sen lite städ... sen åka till Maxi och fylla en vagn med mat..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar