måndag 19 januari 2009

Dumkärring!

Blev ju precis som jag trodde det där.. att träna på morgonen är kanske det sämsta..

Klev in på gymet 07.30 i morse, och till min stora glädje var det två till yngre tjejer där som redan hunnit slagit på stereon, kalasbra tänkte jag och körde igång mitt ryggpass.. 08.00 klev ett gäng tanter och gubbar in på gymet, en tant gick raka vägen fram till mig, drog upp sig pekfinger och började läxa upp mig... efter en stunds skällande och gnällande frågade hon om inte jag var anställd där?

Fick höra att "Vissa ungdomar som tränar där brukar faktiskt frååga om de får spela musik"... vad fint tänkte jag, det brukar jag också göra när de är där först.. men när jag är där först och de kommer in då finns ingenting som heter "fråga först".. skäll först, fråga sen...

Ja men det var ju bra ändå, förbannad vart jag, och inte kan man ställa sig och skälla på folk bara så där, så den ilskan fick jag utlopp för i latsdragen.. kalas!

Antagligen samma kärringar som tycker att "ungdomarna" ska lämna plats åt dem på bussen och sånt, glöm det! nån jävla måtta får det allt vara..

Nu blir det frukost och en dusch, sen en del telefonsamtal till diverse ställen.. :)

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar