tisdag 20 januari 2009

Det svänger..

Nu är det så där jobbigt mycket att fundera över igen.. om två veckor börjar jag jobba heltid, om tio dagar tentar jag av 3D-Cadkursen, igår började "husbyggnadsteknik".. Jag har anmält mig till den, den går på 75%..

Så, om två veckor jobbar jag heltid och pluggar på 75%.. MEN, jag har även kommit in på en till kurs som jag väldigt gärna vill gå, men om jag läser den så blir mina studier på heltid.. och jag vet inte riktigt hur det skulle gå.. faktiskt.. låter lite väl tungt.. men jag ska nog prova iallafall..

Husbyggnadsteknik blir det i vilket fall som helst, beställde just kurslitteratur till en av delkurserna.. "Byggprocessen"..

Ska lugna mig iallafall i tio dagar så att jag hinner tenta av allt innan jag börjar med något nytt..

Hoppas på att få provresultatet från tentan i underhållsteknik snart.. vi var ju inte så många som skrev, kan inte ta lång tid att rätta.... :)

Annars idag då, ska tokplugga, rita en massa CAD, rooooligt! Så blir det jobbet ikväll, längesen jag var där nu, fick ju vara ledig hela förra veckan.. :)

Nej, måste sätta fart..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar