torsdag 29 januari 2009

Tentan..

Busenkel var den, kändes till och med onödigt att göra den, tidslöseri.. Men sen när den var klar.. efter typ tio minuter.. så fick jag ju tid till att disskutera min inlämningsuppgift med lärarna..

Jag vart faktiskt riktigt glad när jag kom dit idag och de visste vem jag var, trots att de är lärare i flera klasser med runt 50 elever per klass.. och jag har bara träffat dem en gång tidigare.. Men de kom visst ihåg mig.. sånt är roligt.. :) Roligt att veta att mitt Caddande ger intryck! :)

Ska finjustera inlämningsuppgiften lite grann och sen skicka in den, sen får jag veta vad jag behöver göra mer för att få en femma.. för så klart jag vill ha högsta betyg.. :) Sånt gillar jag.. :)

Är dödstrött nu, ska lägga mig på soffan och ligga där resten av dagen, det är jobbigt att koncentrera sig till max timme efter timme...

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar