onsdag 7 januari 2009

Ordbajserier..

Nu är jag äntligen färdig med rapporten om TPU. Underhållsteknik alltså..

Jag vet inte om det är sant, men det verkar som att de flesta lärare älskar ordbajserier och tomtugg, det gör iallafall min lärare i underhållsteknik, så nu fick han en sån rapport, fylld med långa krångelord, fina uttryck och rent ordbajs. Kommentaren från honom kommer väl nästa vecka.

Nu snart ska jag pulsa på mig en massa kläder, lager på lager och ett lager till och knalla ut till vedhögen, stapla och bära.. Ser inte fram emot det, men galet skönt att det är färdigklyvet.

Hm, det blev lite konstigt idag, jag trodde jag skulle sitta och knåpa ihop den där rapporten hela dagen, men klockan är ju bara halv elva och jag är redan klar... Vad betyder det då? knappast ledig, bara mera plugg.. men nu får jag iallafall Cadda, och det är ju roligt..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar