onsdag 21 januari 2009

Stressad till max..

Just i detta nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag har inget schema, jag har inga deadlines, jag vet bara ingeting..

Krånglar med CSN, de vill ha in alla studieresultat från förra terminen, hälften fattas, kurserna är ju inte färdiga ännu.. Kan inte göra något åt det, har en tenta den 29, sen dröjer det några veckor till tills det är helt färdigt med allt..

Kurserna jag ska läsa nu i vår började redan i måndags, studielitteraturen kom med posten idag, men föreläsningarna är inte inspelade ännu så där finns inte heller mycket jag kan göra, har läst och bläddrat i böckerna, men de är galet tunglästa och jag vet ju inte riktigt vad det är jag ska lägga på minnet och vad det är jag bara behöver läsa igenom lite luddigt.. svååårt..

Den 29, när jag gör tentan i CAD så har vi en sk. CAD-träff, får möjlighet att tenta, lämna inlämninsuppgifter och få hjälp... sitter här med en inläningsuppgift som jag inte ens vet om den duger.. så jag behöver träffa lärarna innan jag gör den helt färdig..

Ja, så är läget nu, känns som att jag springer i ett ekorrhjul, kommer ingen vart alls.. bara står här och tuggar... på tomgång.. segt som tusan!

Sen är det ju det där andra också.. jobb.. det har jag gått och tänkt på konstant de senaste månaderna, med blandade känslor faktiskt.. Nu är ju det här en offentlig blogg, så jag kan inte säga så mycket här.. Men struligt är det, och känslorna är mycket blandade...

Jag är allmänt förvirrad...

Men, i denna gröt kan det vara mycket skönt att tänka på att jag redan har ett mål, ett starkt mål som redan är uppsatt och dit ska jag, det får ta den tid det tar, men jag ska nå mitt mål..

Nu ska jag trycka i mig lite mat för snart är det träning..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar