tisdag 27 januari 2009

En mycket bra dag..

Idag har jag haft en toppendag, har inte hänt något speciellt alls, jag har fått göra det jag gillar mest, ritat i CAD och tränat.. det gör mig glad, rent av lycklig! :)

Så vart det en riktig storhandling idag med, åkte in till Maxi.. Träffade mormor på väg ut..

Sen hem och gjorde en storrensning av både kyl och skafferi.. Vi kom överrens om att vi ska köpa en frysbox i februari, det behövs! :)

GAH, vad tomtugg...

Sen då.. pluggade på eftermiddagen..

Senare fylldes källaren av spelsugna grabbar och då for jag ner till Gymet.. Ben och baksida axlar idag, gick ruskigt bra, kändes toppen.. Körde knäböj idag, och jag blev faktiskt förvånad själv över hur pass mycket jag kunde lasta på.. sånt är alltid roligt.. :) Har blivit en helt ny teknik, en som tydligen passar mig som handen i handsken.. fantastiskt! :)

Å så har svärmor varit förbi med semlor.. tacktack..

Tjupptjupp, det var min dag, det enda som jag har saknat idag är en skön springtur, det får bli i morgon bitti, jag längtar redan!

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar