tisdag 20 januari 2009

Omotiverad...

Sitter och försöker blir klar med mitt projekt i Caden.. Men är så omotiverad.. Det blir så tråkigt när jag inte har längre tid på mig, att sitta och rita på en pryl som kanske inte ger så höga betyg är ju inte så roligt..

Men tänkte jag ska göra klar denna, visa upp den för lärarna och be dem säga till vad det är jag ska göra mer för att få en femma även i denna kurs.. för inget annat betyg duger.. det ska vara det högsta! så är det bara!

All kurslitteratur är nu beställd iallafall.. Har kollat igenom schemat och så, ser ut att vara riktigt intressanta kurser... ska nog inte vara något problem att hinna med dem heller.. jag har ju sån tur också att jag redan läst en fjärdedel av kursen, ArchiCAD ingår.. och den läste jag i höstas, kalas!! :)

Här börjar mitt projekt ta form på riktigt.. mycket finjusteringar kvar dock, så ska en ställning dit och lite rör.. å en ventil.. sen så..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar