fredag 16 januari 2009

Brrrrr!

´Det var som en lite kall dag idag..

Tog mig en skön härlig sovmorgon, ställde alldrig klockan igår.. var sjuk igår ju, och då är det bra att sova... så det gjorde jag, ända till pappa ringde och väckte mig..

Kollade klockan, som även är en väderstation, såg att temperaturen i sovrummet låg på 12.7 grader... huuuua! 14.1 i köket... -15 ute... trevligt..

Nu röklägger jag hela kvarteret.. Kaminen går varm,, så att säga...

Idag har jag inga som helst planer, funderar på att åka till Bernö och köpa mig några krukväxter... för att fira att jag är klar med tentan... jag tycker jag gjort mig förtjänt av det... mjaaa.. Krukväxter gör mig mycket mycket glad... Skulle vilja ha några blommande blommor, men de får inte lukta.... lite svårt där...

Men först ska jag ringa till Högskolan i Gävle och kolla varför jag inte blen antagen till deras 3D-CAD kurs, jag har ju verkligen behörighet till den kursen, och jag vet att det finns platser kvar.... Telefontid mellan 10 och 12.. bra Gävle!

Mjaaa..

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar