söndag 11 januari 2009

Vad nu?

Trots att jag faktiskt tävlat i löpning så är det en ny grej för mig att springa.. märker jag nu.. jösses! Jag har helt seriöst träningsvärk sen igår..

Undrar hur lång tid det tar innan man är tillbaka igen? Det får bli fler springturer, mäta lite resultat... jappjapp!

Det vart ingen tidig kväller igår, vart stående i hallen och slet ner väven från väggarna, hälften kvar ungefär... Så fantastiskt bra det gick då, riva ner, ta ner papplagret som var under, och kvar blev en perfekt yta, kommer knappt behöva spackla och slipa nå alls.. underbart skönt! Ska fortsätta riva där ikväll...

Innan det ska jag till jobbet, och innan jag åker till jobbet lär jag ner till garaget och kolla däcket... skulle vara bra att kunna sätta dit det igen och lägga tillbaka reservdäcket där det ska vara.. inte så trevligt med ett sommardäck på.. inte fram på en framhjulsdriven bil.. nej.... Så, det ska jag göra idag.. efter jobbet blir det gym också.. så det är verkligen tid för mig att sätta fart nu... mjaaa..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar