lördag 29 december 2007

7 plusgrader

Jag hoppas det blir kallare åp nyår.. Nyår ska ju vara så kallt att man nästan blir tvungen att ha långkallingar under finkläderna.. Men näe. nu kan vi går i kort kort.. haha, som om det vore konstigt, det är många som gör det mitt i vintern.. men.. ja..

Tänk, till och med jag ska festa till på nyår. det ser fram emot det..

Sitter här å väntar på att perkulatorn ska bli klar med mitt kaffe.. sen ska jag sitta här en stund till, sen kommer jag att gå skitbråttom.. far till Borlänge vid halt tio... Träning.. skoj!

Bara å hoppas på att det går lika bra som förra gången... men det ska det väl göra... Känns ju fantastiskt att träna nu när jag är frisk.. Allt blir så mycket lättare, jag blir så mycket starkare... måste se till å hålla mig frisk nu..

Nu vart kaffet klart...

återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar