lördag 22 december 2007

Borlänge, städ och gröt

Nyligen hemkommen från bänkpresspasset i Borlänge..

Det gick riktigt bra idag! Gick bra både med och utan tröja.. persade utan och persade med.. kan det bli bättre? nääe..

Klossbänken vart jag lite överraskad av, en femma på 110 kg.. inte dåligt.. mer vikt nästa gång, eller vad säger coachen? :)

roligt träningsgäng också.. som vanligt egentligen.. Alltid roligt i BAK! Tack för det!

Gröten puttrar på spisen och Tjabos bur är ren.. det är vad jag hunnit sen jag kom hem..

Ja så var jag å handlade mat och lite diverse på hemvägen, bl.a ett nytt lysrör till badrummet.. rätt storlek å allt.. den belysningen har inte lyst sen inflytt.. å nu lyser den.. INTE! Jäkla idiotskåp! hittade inge glapp. glimmtändarna är nya. lysrören är nya.. elutaget fungerar, jag använder det varje dag till hårfönen.. kan inte begripa varför det inte vill lysa.. grr! Nytt badrumsskåp.. NU!

Ska försöka ta mig i kragen och både hinna med å städa och plugga ikväll.. någon promenad vart det inte idag heller.. det var ju mörkt när jag kom hem, inte så roligt att traska runt i skogen i mörker, man ser som inte så bra då.. det innebär en en mil lång promenad i morgon...

Jag måste ha kaffe...

Stort tack till Coach och träningskamrater för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar