onsdag 26 december 2007

Avklarat

Träningen, benträningen, gick inte alls så bra.. var som lite omotiverad idag, en stressig dag från början till slut, eller, inte stressig heller, har bara haft mycket att göra och mycket att tänka på..

Blir bättre i morgon, då är det bara morgonpromenad, matteplugg och träning som står på schemat.. Ja så ska jag göra pitepalt också.. var å handlade nu efter träningen.. Jag fick ju en matberedare av mamma i julklapp.. önskade mig en sån då det är lite för jobbigt och tidskrävande att göra palt då man måste riva alla potatisarna för hand.. Ja.. så, jag köpte tre kilo potatis å fläsk.. å smöör... kornmjöl är ju som alltid en självklarhet i skafferiet.. om utifall som mirakulix skulle säga.. :)

Jag tror jag ska gå å lägga mig nu, läsa min fina tidning "Uti vår hage" helt klart världens bästa tidning.. åt skogen med alla kroppsbyggar och träningstidningar..  Uti vår hage är bäst..

Lääängar till träningen på lördag..

Funderar på om jag ska fara till Lager 157 medans jag ändå ska till Dalarna å träna på lördag.. passa på... måste ha nå till nyår..

Återkommer.. i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar