söndag 23 december 2007

Dagen före...

Så var det morgon igen då.... sitter här i morgonrock och myser med en kopp kaffe.. Väntar på att det ska ljusna, ska ut på morgonpromenaden, 6 km,.. skönt!

Ja sen är det bara att stressa på tills allt är klart, städa städa städa.. hämta julgransmatta hos mamma.. hon har ett gäng som ligger, hon syr, lappteknik.. riktigt duktig.. fick en filt av henne att ha i soffan i början av December..

Hm, dålig bild.. men den är riktigt fin..

Ja, när jag är klar med städning så är det en till promenad som gäller, om jag hinner innan solen går ner så..

Ja sen ska granen kläs.. å så kanske lite träning.. eller så nöjer jag mig med veckans fem pass.. hmm.. gympass alltså.. promenader ser inte jag som träning... hmm.. det är någon skillnad där, kan man kalla det vanlig motion? Jag går ut och går för att motionera... och gymar för att träna.. låter bra?!=)

Hm, mina triceps smärtar.. eller, inte smärtar, men det är en sjuhelvetes träningsvärk.. ganska skönt!

Vad händer med gävlebocken? varför är den ingen som sätter eld på den? för tusan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar