tisdag 18 december 2007

Träning

Nu har jag kommit igång på riktigt igen.. Tyvärr dröjer det väl innan jag är tillbaka helt.. men det får ta den tid det tar..

Har börjat med mina morgonpromenader igen.. såå skönt! Fattar inte varför jag slutar.. får se hur länge det håller i sig nu, förhoppningsvis ända fram till pollensäsongen..

jag blev glatt överraskad igår när jag skulle ut å gå.. kom på att jag har träningskontroll i mobilen.. den funkar helt perfek.. räknar strecka, hastighet, steg, medelhastighetet osv.. Roligt att se.. nu kan jag äntligen veta hur långt jag går..

Nu är det jullov, snart iallafall.. ska slänga iväg vårt arbete till en lärare först.. sen är det bara att luta sig tillbaka och njuta av ledigheten.. KANSKE.. Blir väl lite jobb också.. kanske lite matteplugg under lovet.. menmen..

Nu ska jag plugga lite, sen ut på promenaden, sen till hälsocentralen för att kolla om jag är frisk.. sen blir det träning i Borlänge.. full dag.. nja.. som vanligt kanske.. :)

ha en bra dag..

Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar