lördag 29 december 2007

Träningen

Kom nyligen hem från träning.. eller.. for till Borlänge halv tio i morse, var där halv elva.. tränade till halv ett.. sen handlade jag lite mat.. sen for jag ju till lager 157 i Sågmyra.. hittade faktiskt en del kläder.. skoj.. två toppar, två huvtröjor och underkläder.. bra..

Så träningen... Jag vet inte riktigt hur det gick... lite segt idag.. Men, det gick väl bra, tror jag.. Får la se vad coachen säger.. Körde en del på 100 kg.. gick ner på kloss.. det går frammåt.. det ser nog bra ut inför Serie 1... hmm.. ja

Så, nu är jag iallafall hemma, har precis ätit palt.. så, nu inväntar jag paltkoman samtidigt som jag väntar på att kaffet ska bli klart.. när jag tagit nån kopp kaffe så knallar jag väl in i duschen.. sen tänkte jag sola lite.. är riktigt blek.... Ja, så efter det så kommer jag troligen att vara ännu tröttare än jag är nu.. så kanske jag lägger mig i soffan.. men om det visar sig att jag är lite piggare efter dusch och sol så ska jag plugga.. roligt en lördagkväll.. menmen.. det blir ju fest på måndag=)

Ja... kaffe nu..

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar