lördag 22 december 2007

Trötter

Jag har inte orkat resa mig från datastolen sen jag kom hem från träningen, är helt slut.. vart ett långt pass idag, som vanligt..

Hm. nu har jag trixat och joxat lite med färger å det så sånt i bloggen.. haha.. jag är kass på sånt där..

Tjabo har fått sin första julklapp, han var som lite full av energi och sprang upp och ner på mig, från tangentbordet, upp på ena armen, ner på andra, ner i kaffekoppen, upp på armen, upp på huvudet.. ner på handen.. ja så höll han på... Så jag tänkte att han skulle få roa sig med att öppna ett paket.. han lyckades helt själv.. såå, nu har han roligt.. det var väl precis vad han hade önskat sig, en ny boll.. en till.. ännu en till samlingen över tiotalet bollar.. ännu en som ska ligga ivägen på golvet.. Under granen väntar sju likadana julklappar.. olika färgen och storlekar, men bollar är det..

Hm, går inte så bra att infoga bilder för tillfället.. såå.. skitsamma!

Kvällen då.. ja jäklar.. jag skulle ju städa och plugga... men nu är planerna ändrade och städningen är skjuten till morgondagen.. såå.. morgondagen ser ut på följande vis: upp tidigt, innan solen går upp, sen bär det iväg ut på promenad på 6 km.. därefter blir det frukost och städning.. efter det så blir det ytterligare en promenad innan solen går ner.. efter det ska jag klä granen.. kanske eventuellt spela bingolotto.. haha! Uppesittarkväll..

Taklampan åkte i golvet nyss.. jag blir så trött! Det är bara å köpa en ny. tänker inte sätta tillbaka en defekt lampa, viren är av, hängde bara i sladden.. grr..

Denna bild gick minsann att infoga..

Nu dags för matteplugg.. en lördagkväll... FANTASTISKT ROLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar