onsdag 26 december 2007

Mjölksyra

eller nått.. fy fan vilken dag!

valbo var rena kaosen, folk är som helt galna så fort de hör ordet rea.. det är sjukt! blev så elak på en gubbe på parkeringen..jäkla idioter!

Ja, jag fick då tag på det jag skulle ha iallafall, nytt badrumsskåp, taklampa till vardagsrummet, taklampa till badrummet, lakan, förvaringskoppar.. ja. tur det var lugnt inne på IKEA.. inte mycket folk där inte..

Ja när jag väl kom hem så var det ju bara att sätta fart.. vilket slit! Lampan i vardagsrummet är på plats nu iallafall, roligt att behöva slita ner allt, inga fästen som passade ju.. Badrummet får vänta till i morgon med lampa och skåp.. har iallafall satt upp en ny fläkt, mycket mindre smärtsamt att byta ut den än lampan i taket.. var bara att koppla ur, skruva bort, koppla i och skruva dit en ny.. brabra! Den funkar och låter inte.. fantastiskt!

Nu tänkte jag bara sitta här en stund, sen bär det iväg mot Sandviken för andra gången idag.. träning denna gång.. BEN! benbenben å ännu mera ben.. brabra!

Skulle ju hinna plugga idag också var det tänkt, men det får allt vänta till i morgon..

undrar när jag ska få tid att åka å handla lite nya kläder till nyår då.. det blir ju som fest då.. till och med jag ska ta mig ett gäng öl.. det var som längesen nu.. har druckit tre gånger sen midsommardagen.. eller ja, det vart en öl fredagkvällen innan SM, en öl på lördagkvällen.. men, det räknas inte..

Näe.. nu ska jag göra något riktigt riktigt ovettigt och bara fördriva lite tid tror jag.. underarmarna är slut sen allt skruvande, det är till och med ansträngande å skriva... puh..

återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar