torsdag 27 december 2007

Ny dag

nya bestyr...

Ska snart ut och gå.. varm ute, men skönt kan jag inte säga... jag tycker inte om när det är varmt.. iallafall inte i December, det ska inte vara 6 plusgrader då..det är inte rätt! Det får gärna vara en sisådär 20-25 grader kallare ute nu.. hmm..

ja sen ska jag plugga matte.. jag måste! Nu har jag skjutit på det i flera dagar.. inte bra.. måste ju hinna igenom alla 400 sidor iallafall en gång innan tentan. jisses.. bara 22 dagar kvar nu.. hua! Men, får nog skriva denna tenta minst två ggr.. finns inte en chans att jag hinner till första tentan.. den andra är inte fören den 18 februari.. men hade ju varit skönt att klara den första gången.. det är bara te å plugga!

Annars då.. ja just, pitepalt ska göras idag å.. fy attan vad gott! får la bjuda upp mamma på lite palt senare ikväll.. då blir hon glad.. :)

oh, vilken härlig träningsvärk.. axlar, rygg, nacke å ben.. fantastiskt!

nej, morgonpromenad var det..

återkommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar