söndag 23 december 2007

Puh!

Jag är helt svettig!

Taklampan i vardagsrummet är som sagt trasig.. den har åkt i golvet, nu ligger den på vinden i väntan på flytt till återvinningscentralen.. Därmed var jag i behov av att hitta nya ljuskällor, det fick bli fotogenlampor.. nu är det så att fotogenlampor blir väldigt varma och jag kan tippa på att det är ungefär 26 grader varm här.. Granen är på plats, full med ljus,, men själva pyntningen får vänta nån timme.. jag ska in i duschen först.. Den ser söt ut.. bild kommer när den är klar..

Inga äventyr att berätta om idag, jag har städat som en galning.. eller, inte för att det var så stökigt.. eller, jo det var det.. hua... men nu är det fint, städat, rent och snyggt.. ja, förrutom alla paket som ligger mitt på golvet i väntan på att flyttas in under granen..

Ja, duschen nästa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar