fredag 21 december 2007

Rygg, mage, biceps och vader

Det var passet idag..

Gick riktigt bra..

Idag var det återigen dags för den årliga fotografering.. spännbilder.. halvnaket.. De bilderna hamnar sen i min hemliga mapp och visas aldrig för någon.. men bilderna ska tas, bara för att jag själv ska se hur jag utvecklas under åren.. Jag tar ju även kroppsmått.. det gjorde jag här om dagen.. såå, nu är allt det avklarat för i år.. det ser bra ut.. fin utveckling.. mer än så säger jag inte... sen, nån gång i framtiden när jag inte är så tjock så kan bilderna komma att visas.. kanske.. kanske....

I morgon är det träning i Borlänge! Riktigt roooligt! bänk bänk och åter bänk.. troligen med tröja.. ny tröja nu, har gått tillbaka från Inzer till Titan.. körde med Titan F6 första året.. men sen blev den för stor, eller.. jag kanske inte var lika tjock nå mer.. Inzer the Rage har funkat bra på mig.. men nu var det dags att byta.. Tydligen.. Cochen sa att jag skulle byta.. och jag lyssnar ju alltid på Coachen.. tss.. nästan..Ja men så nu blir det en Titan Katana.. får se hur det går.. trångt är det om inte annat.. men det är klart, alla tröjor är ju trånga första passet.. blir andra försöket med tröjan i morgon.. Klossbänk antar jag.. ska inte gå hela vägen ner med en ny tröja.. är ju nästan lag på det.. :)

hm, han inte med någon morgonpromenad i dag. och lär inte hinna det i morgon heller.. vilket innebär att jag måste spatsera nästan en mil på söndag för att hålla mitt mål på 3 mil/vecka.. eller så tar jag å knallar 4 km när jag kommer hem från Borlänge i morgon och kör resterande 6 km på söndag morgon..

Dagen idag har varit bra.. tycker jag.. Det jag skulle göra är inte gjort.. jag har inte pluggat och inte gått.. men annars har jag hunnit varit till doktorn, köpt julklappar, slagit in julklappar.. städat lite.. tränat.. och ja.. sen sånt där annat, typ,, diskat.. inte så ansträngande med tanke på att jag har lyxat till det å införskaffat mig en diskmaskin.. Egen tvättmaskin och en diskmaskin är ju ett måste även då man bor i lägenhet, nått jäkla vardagslyx lär man väl få ha.. inte har jag tid att stå å diska för hand, så mycket mat jag äter.. nejnej!

Ja du Jossan! Nu ska vi ladda inför morgondagen.. Coachen lär vara BAKfull då det är julbord idag.. Han ska få smaka! hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar