söndag 23 december 2007

Uppesittarkväll

Ska spela bingolotto ikväll.. tss.. lite mysigt.. haha.. fick en lott av mamma..

å mellan spelen är det pyntning av granen som gäller..

Nu kan jag koppla av och bara njuta av att vara ledig... äta pepparkakor och dricka glögg kanske.. mums!

Ledig ja, jag har inte pluggat idag och tänker inte göra det i morgon heller, men på juldagen är allt som vanligt igen.. gym, plugg, plugg och mera gym.. inga föreläsningar dock.. ledig till den 9/1 tror jag... skönt! Så får jag mer tid till att plugga inför mattetentan den 17/1.. 400 sidor matte.. KUL! varför EN tenta? hur sjukt får det bli?!.. menmen,, det SKA gå..

Vad bra det går med allt nu.. framsteg.. syftar nu mest på träningen.. och på motivationen.. jag är väldigt motiverad för träning.. det känns bra.. ett tag var jag bara tvärless på allt som hade med träningen att göra.. tvingade mig ner på gymet. NU är det inte så. nu är det skitkul att träna igen! Som det ska vara alltså.. tack vara BAK (Borlänge Atletklubb) kanske.. :)

Nu tror jag att jag ska lägga mig i soffan en stund.. lite trött efter dagens slit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar