måndag 10 december 2007

mörka måndag

Skönt att gå upp tidigt. Jag älskar de här stunderna på morgonen.. Alla sover, det är mörkt.. Det är tyst och skönt!

Det blev skola idag, jag fick tag på min klasskompis Jens till slut. Han ringde upp mig strax före tio i går kväll, frågade vad som hade hänt då jag ringt hela tre gånger.. Svaret på det var att jag hade försökt få tag på honom en gång var tredje timme ungefär.. det innebär alltså nio timmars intensiv telefonterror i mina ögon.. Jag ringer sällan mer än en gång, det står ju ändå att de missat ett samtal. varför ringa flera gånger?

Jao, så, jag åker in till skolan för att planera vårat arbete, ett grupparbete om Biobränsle. Min del i arbetet är än så länge att skriva om kraftvärmeverk.. lite roligt är det.. Ska redovisas på torsdag, så nu gäller det att ligga i..

Otroligt skönt att inte ha bråttom iallafall.. fick åka in när jag vill, så, åker väl så jag är där vid halv tio tror jag..

Jag är SÅÅ sugen på att träna idag.. måste få ordning på den där jäkla ryggen..

Nu ska jag gå och äta gröt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar