fredag 28 december 2007

Webbläsar

problem..

Hmm.. min blogg ser väldigt knäpp ut.. men i min webbläsare är den bra.. dumt.. undrar om det är fixat nu... hur ska jag veta.. hmm..

Kom hem från gymet nyss, och som vanligt var jag och handlade på väg hem.. för en gångs skull köpte jag en massa nyttigheter.. ja.. å nyttigt godis.. tänkte testa.. jag som är en sån godisråtta.. om jag äter nyttigt godis så kan jag ju göra det med lite gott samvete iallafall.. inte för att jag får dåligt samvete av att äta godis.. men ändå.. risken är väl att om jag äter godis som är "nyttigt" så kan jag ju vräka i mig.. å det är ju inte så bra.. men, å andra sidan så är inte nyttigt godis lite gott som riktigt godis.. så då kanske jag nöjer mig med lite om jag är sugen på det.. ordbajsarfantast!

Ja, träningen gick bra.. rygg och mage vart det.. riktigt stark idag.. typ.. ja det blev en ganska långt pass. trevlig att träna en fredagkväll.. faktiskt.. inte så mycket folk på gymet..

ojoj, klockan är mycket, jag som tänkte jag skulle plugga lite nu på kvällen.. men tror inte att det skulle göra så mycket nytta nu.. inte får jag in någonting i min trötta hjärna..

Vad ska jag göra nu dådå? sova? ska ju upp tidigt i morgon.. som vanligt.. träning i Borlänge.. kulkul..

Ja å efter träningen tänkte jag ta mig en sväng upp till Sågmyra och lager 157.. måste ha nå till nyår.. är ju fest då.. å lite andra nya kläder vore ju inte helt fel.. lager 157 passar mig perfekt.. inge folk.. en enda affär.. behöver inte köa på en massa olika ställen.. allt är samlat.. brabra.. men, utbuden kan ju diskuteras... sist jag var dit å skulle köpa lite jeans å de å sånt så kom jag därifrån med 2 par långkalsonger, ett par vinterskor å en mössa.. det skulle jag ju verkligen inte ha.. men så vart det.. får se om jag hittar nått i mån..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar