fredag 21 december 2007

Färdig!

Jag är frisk nu, var ner på lab på hälsocentralen i morse.. tog nya prover.. nu är det grönt!

Ingen promenad blev det i morse heller, var tvungen att åka in till Valbo till tio.. innan allt folk kom, jag hade ungefär en halvtimme på mig att handla det jag skulle.. sen var det överfullt och köer som ringlade sig på tok för långt..

Men, nu är julklappsinköpena klara för i år.. skönt! Nu är det bara till att slå in allt.. kanske försöka mig på några rim... Det gjorde jag förra året.. riktigt riktigt roligt var det.. haha!

annars idag då.. ska slå in julklapparna nu när jag är ensam hemma.. iofs så blir jag väl det ända till sent ikväll.. men, lika bra att passa på.. Efter det ska jag plugga lite matte.. å sen måste jag nog städa lite.. ja sen är det ju träning så klart..

Köpte en liten liten julgran som Tjabo ska ha i buren.. den ska kläs.. rooligt!=)

Sen ska väl han ha julklappar å.. små små klappar med nötter och bollar.. haha!

Ja, nu lär jag sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar