onsdag 19 december 2007

TRÄNING

Underbara träning! Fy vad det är skönt att vara tillbaka i gymmet!

Å fy vad skönt det är att vara tillbaka med morgonpromenaderna..

Är dock lite orolig för urinprovet på fredag, jag är inte säker på att jag är frisk, och jag har ingen lust att gå på antibiotika i 7 dagar till... Nu vill jag bara ha min energi tillbaka.. ladda inför nästa tävling..

Fy vilket jäkla lyftarår detta har varit.. var på väg att sluta med bänkpressen ett tag.. en massa skitsnack..

det började med att jag ville byta klubb, anledningen var kort och gott att den andra klubben har fler lyftare, yngre lyftare, duktiga lyftare.. jag var där och tränade nån gång. och det visade sig att de hade skitroligt på deras träningar.. Är det konstigt man vill byta då? näe. Allt var klart, men sen satte "min" klubb käppar i hjulet för det.. det resulterade så klart i att jag inte var så sugen på att tävla för den klubben längre.. och eftersom man bara får byta vid ett tillfälle per år så var det bara att vänta ett år.. nu har det året kommit, papprena är påskrivna, inskickade och klara.. nästa tävling tävlar jag för en ny klubb.. det blir jätteroligt.. inget ont om förre klubben..

Anledningen till att jag tävlar och tränar är för att jag tycker det är roligt! om jag kommer ner på gymmet någon dag och det inte känns kul, då går jag hem, svårare än så är det inte.. och tänker inte vara med om det inte är roligt.. nu blir det skoj igen!

ja just, sen gick det ju konstiga rykten i klubben också.. att jag skulle byta klubb pga nån jäkla styrelseplats.. jösses.. man kan inte annat än att skratta åt det..

synd bara att ett helt år blivit bortkastat.. det är viktiga år som junior.. mycket som står på spel.. man är ju inte jun så länge.. det här året har verkligen varit trassligt.. körde inte med bänktröja efter SM 2006 fram till i somras.. sen skulle ju allt ändras, teknik.. det är en stor del.. ja så det har inte blivit så mycket tröjträning. däremot har jag ökat som bara attan utan tröja.. ren bänk.. och ingenting är bättre än det.. det ser ljust ut.. under år 2008 satsar jag helhjärtat på ett tresiffrigt resultat..

Nu är det skit på Tvn som jag ska se..

ha en underbar fortsättning på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar