onsdag 19 december 2007

Plugg plugg

Dagen idag började även den 07,00.. härligt att gå upp klockan sju fast man är ledig..

Samma sak idag som igår.. kaffe först, datorn sen och efter det promenad.. samma strecka som igår.. kändes bra.. skönt med luft.. kall luft..

Ja sen var det ju bara att sätta igång med matematiken.. jag får feber av det här! usch!

Men men, ska väl bara plugga en sisådär fyra-fem timmar till idag.. Sen drar jag å tränar.. Fitness Center.. härlig gym! Förhoppningsvis är det nå trevliga människor där då också..

Tjabo grinar.. blir så ledsen när han inte får sitta här på axeln och kura.. men det går som inte så bra å skriva när han tuggar sönder mina pennor..

Mina pennor ja.. är man ding eller ding när man köper pennor för 60:- '/ st bara för att de är fina? eller, de är ju bra också.. Ballografpennor.. mm.. Just nu är det den rosa som gäller. perfekt för matte.. tss..

Nej nu måste jag återgå till boken.. huuu! "ändringkvoter"

Adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar