söndag 23 december 2007

Bra start!

Såå, nu är morgonpromenaden avklarad, blev faktiskt 8,19 km i stället för 6,0... Målet denna vecka, och alla andra veckor framöver, är 30 km.. tre mil alltså.. jag är nu upp i 28,58km... fattar alltså 1,42.. men jag tror jag nöjer mig så..

Lyxade till det med att koka gröten på spisen idag,. det blir så mycket godare.. Dessutom har jag börjat med en ny sort halvregryn.. sporthavregryn.. jalla.. helt otroligt att  man kan misslyckas göra gröt i micron.. men de jäkla hvaregrynen blir inte till gröt i micron.. det kokar över.. JÄMT! spelar ingen roll vad jag har för grader eller tid. det kokar över endå.. så, jag får helt enkelt börja göra den på spisen.. gott blir det.. :)

Så, nu ska jag nog sitta och varva ner en liten stund innan jag börjar med dagens bestyr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar