tisdag 25 december 2007

Det är vitt ute

Helt vitt.. men inte av snö, neejdå.. inte har vi nån snö den 25 December inte.. det vita ute kommer från dimman.. en tjock äcklig dimma.. var riktigt läbbigt att köra hem från gymet..

Ja, träningen gick bra idag.. axlarna är helt döda.. blir väl ingen hårtvättning i morgon kan tänkas.. hmm.. men skönt är det..

Alex mor och far hade inbrott hemma i natt.. Julafton natt.. fyfan! De väcktes av att någon höll på att rota runt.. sen vart det jagande.. Tjuven är igenkänd.. vilket svin.. måste ju ha varit hög som ett hus.. Ja, det händer även i lilla Storvik.. men att göra inbrott hos en granne är ju inte så jäkla smart.. hmm.. dumjävel!

Uhu vad jag är trött..

i morgon ska jag först ut å gå.. sen till valbo och mellandagsrea. inte för själva reans skull.. men jag är i stort behov av vissa saker nu.. å då är det inte käder jag pratar om.. nej fy då... Jag riktigt avskyr att handla kläder!! normal tjej?! nej kanske inte.... hrm..

Men, behöver ett nytt badrumsskåp, ny badrumstaklampa. ny taklampa till vardagsrummet osv.. sen blir det till att montera å installera ett tag..

å när jag är klar med det ska jag ner till mamma å äta.. mm.. Ja å sen är det ju träning i vanlig ordning.. å nån stans däremellan ska jag försöka få in nån timmes pluggande.. det ska gå..

Nu ska jag sätta mig och spela lite fåniga spel.. sen sängen..

Återkommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar