torsdag 11 december 2008

15 timmar..

Nu är jag trött! Riktigt trött! Gick upp sju i morse och började plugga, fortsatte fram till fyra, efter det blev det lite lugnt en timme och sen ner till garaget för ett träningspass med pappa, bänkpress då i vanlig ordning, på helt fel dag, men så blir det ibland.. Sen åkte jag hem med Tjabo och bytte om och direkt iväg till jobbet, nu klev jag precis innanför dörren..

Hann inte alls med allt som skulle göras på jobbet idag, inventeringen var redan klar när jag kom, chefen började redan igår kväll, vilket innebar att det kom högvis med grejer, allt det som stulits och klantats bort under ett helt år kom nu.. fy attan vad grejer! Får fortsätta plocka in på söndag... Det är som inte mänskligt att arbeta efter tio på kvällen tycker jag, speciellt inte efter en 8 timmars skoldag.. näääee.. nån måtta får det allt vara...

I morgon är det plugg som gäller igen, som vanligt, och på kvällen ska vi till Hofors och äta julbord med Alec jobb.. trevligt.. kanske.. Får se om vi hinner åka och hämta torktumlaren i morgon också, de ringde idag och sa att den hade kommit.. toppen!

Näe, nu ska jag slänga mig i säng..

Återkommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar